Γρ. Τάσιος - Απολογισμός τουριστικής σεζόν και σχεδιασμός για το 2023
– Ο κ. Τάσιος αναφέρθηκε στις στοχεύσεις της Χαλκιδικής για την προσέλκυση τουριστών από νέους προορισμούς. Όπως είπε είναι συνάρτηση παραγόντων (η Σουήδια είναι παράδειγμα επιδίωξης) και οι αεροπορικές εταιρίες που συνεργάζονται με απευθείας πτήσεις δίνουν συχνά το έναυσμα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο των ξενοδόχων είναι σαφείς οι στοχεύσεις της Χαλκιδικής στην δυτική και κεντρική Ευρώπη, τη στιγμή που τα Βαλκάνια είναι μια παγιωμένη αγορά που ενισχύει τις μικρές επιχειρήσεις και πρέπει να συνυπάρξει με τις νέες αγορές.
– Μιλώντας για τα νέα ανοίγματα στην αγορά των ΗΠΑ ο κ. Τάσιος περιέγραψε τους αμερικανούς τουρίστες ως λάτρεις των περιηγήσεων με μέσο όρο διαμονής τις 12 μέρες σε έναν τόπο. «Αν λοιπόν έχουμε απευθείας πτήση στη Θεσσαλονίκη από ΗΠΑ σίγουρα οι Αμερικανοί τουρίστες θα θελήσουν να έρθουν και στη Χαλκιδική. Να δούνε το Σπήλαιο Πετραλώνων που ανοίγει το 2023, να πάνε στο Μουσείο Πολυγύρου και στα Αρχαία Στάγειρα. Πώς όμως θα φτάσουν εκεί όταν θέλει δυο ώρες για να πάει κάποιος;» έθεσε ως ερώτημα ο κ. Τάσιος αναδεικνύοντας την ανάγκη των οδικών υποδομών.
– Οι οδικές προσβάσεις από το αεροδρόμιο είναι αυτό που λείπει προς κάθε τουριστικό προορισμό της Χαλκιδικής στα ΒΑ του νομού και στις χερσονήσους Κασσάνδρας και Σιθωνίας. «Πρέπει να επενδύσουμε χρήματα σε σημεία που είναι κοντά στο αεροδρόμιο. Μεγάλη πρόκληση για το νομό είναι τα επόμενα χρόνια της Προγραμματικής Περιόδου. Η πολιτεία παράλληλα να στηρίξει προσπάθειες επιμήκυνσης της σεζόν και ενίσχυσης των υποδομών όπου έχουμε μείνει πίσω», τόνισε.